De VS maakt zich zogenaamd kwaad over mensenrechtenschendingen en over het 'neerslaan' van demonstraties in landen als Iran of Venezuela, maar onderhoudt goede banden met de grote mensenrechtenschenders als Saoedi-Arabië, waar je bovendien niet eens mag demonstreren!!!
Overigens in de VS hebben een aantal staten wetten aangenomen, die demonstreren in feite onmogelijk maken, of zelfs levensgevaarlijk maken, daar automobilisten zich niet langer om de veiligheid van demonstranten hoeven te bekommeren.......
VS hypocrisie van de bovenste plank!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
7 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten