Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 26 januari 2022

Dienstmededeling

Beste bezoeker, morgen gaat men mijn 'pomp' reviseren, zal proberen alsnog berichten te posten, echter dat is afhankelijk van mijn conditie na de ingreep.

Groet,

Willem.



(On the top right hand side of this page you can choose for a translation in the language of your choice, first choose 'Engels' [English] so you can recognise your own language [the Google translation is first in Dutch, a language most people don't understand, while on the other hand most people recognise there language translated in English])

2 opmerkingen:

  1. Een goed herstel gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geachte Anoniem,

    dank voor uw reactie, men heeft me niet kunnen helpen, er volgt nu een operatie met 3 omleidingen, waarschijnlijk begin volgende week al.

    Ik wens u een mooi weekeinde,
    Willem.

    BeantwoordenVerwijderen