Al vaker heb ik hier betoogd, dat sinds CDA's januskop de Vries staatssecretaris van defensie was, er geen onvertogen woord meer uit de mond van militairen in Afghanistan kon worden opgetekend. Welnu zondagavond aanstaande besteedt Brandpunt van de KRO de hele uitzending aan het verslag dat die militairen zelf maakten over hun verblijf in Uruzgan. De uitzending heet: 'Naar de klote. Troops in contact', op Ned. 2, 22.15u.
Volgens zeggen zou dit een heel ander beeld geven, dan dat ons de laatste jaren is voorgeschoteld, kijken dus!
Kunnen we weer een aantal leugens op CDA's stinkende leugenberg stapelen.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten