In
Nederland kennen we het ook, zogenaamde professionals die het opnemen
voor foute bedrijven, foute productiewijzen, landbouwgif en die
pleiten voor het verlagen van de belastingen voor oliemaatschappijen
en andere multinationals....... Deze figuren zijn te vergelijken met de trollen die grote bedrijven inzetten om negatief commentaar van consumenten op diensten of producten via het internet tot zwijgen te brengen.....
Wat betreft de eerste groep hebben wij Remco de Boer, een zogenaamde 'klimaatambassadeur', ofwel je zou verwachten iemand die tegen het gebruik van fossiele brandstoffen en kernenergie is, echter het tegenovergestelde is waar, deze enorme flapdrol stelt dat we nog jaren fossiele brandstoffen nodig zullen hebben en ook moeten blijven gebruiken, ofwel hij lobbyt voor de oliemaatschappijen en de kolenboeren.....
Eerder pleitte de Boer ook voor kernenergie echter na een paar keer flink voor paal te zijn gezet durft hij daar niet veel meer over te zeggen in zijn BNR lulpraatje op donderdagmorgen voor 9.00 u., vandaar dat professioneel pester van Werven, de presentator van het programma waarin hij te horen is, het van de Boer overneemt en deze zegt dan dat we kernenergie nodig hebben om fossiele brandstoffen voor verwarming e.d. te vervangen.......
Nee geen
kernenergie voor de elektrische auto (daar heeft van Werven de
pest aan, het zijn geen auto's volgens hem), niet voor niets noemt van Werven zich 'petrolhead' en het kan hem
dan ook niet verdommen of de wereld (ook voor zijn kinderen) naar de kloten
gaat, als hij maar in de auto kan zitten met z'n dikke reet en het
liefst een auto met 8 of 12 cilinders, ofwel grote benzine zuiper
(nee, dieselmotoren zijn volgens hem geen echte motoren).... Je
begrijpt natuurlijk wel dat van Werven de pest heeft aan windmolens,
die wil hij niet vanuit zijn tuut tuut zien en 'ook niet' vanaf het
strand......
Maar
beste lezer het kan allemaal veel erger, zie de door Lee Camp gepresenteerde RT video die
Brasscheck TV bracht over dit onderwerp, waarin o.a. betaalde lobbyisten, die zich voordoen als activisten en als zodanig reclame maken voor landbouwgif (al vraag ik me af wie Remco de Boer betaalt...):
Welcome to the world of Astroturf
Professional liars posing as activists
Introducing a corporate persuasion tool
Welcome to the world of Astroturf…No, it’s not what they put on baseball fields, it’s how corporations create fake “protests” and “opinion leaders.”
Introducing a corporate persuasion tool.
Professional liars posing as activists.
It’s been going on a long, long time.
A whole lot of social movements are make believe.
Yes, there are people who promote GMOs, freedom for polluters, unlimited numbers of unregulated vaccines, and lower taxes of oil companies – but they do it for a living.
Click here to support Brasscheck
================================
Voor meer berichten over en met Remco de Boer, andere lobbyisten of van Werven, klik op het betreffende label direct onder dit bericht
Geen opmerkingen:
Een reactie posten