Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zondag 23 februari 2020

Me Too: BBC's Stephen Sackur (Hard Talk) probeert de slachtoffers en daarmee de beweging onderuit te halen

Kreeg gisteren het staartje mee van de BBC World Service 'Hard Talk' (in de herhaling) met gast Tarana Burke die werd 'geïnterviewd' door presentator Stephen Sackur. Tarana Burke is degene die de woorden 'Me Too' introduceerde al ver voor Weinstein werd aangepakt voor zijn vunzige misdaden. Burke staat nog steeds meisjes en vrouwen bij die te maken kregen met seksuele intimidaties en geweld dat zelfs zover ging als verkrachtingen door werkgevers, regisseurs e.d....... Burke is een geweldige vrouw en petje af voor haar!

Afbeeldingsresultaat voor tarana burke

Tegen het eind, toen ik inschakelde, maakte hufter Sackur een paar opmerkingen waardoor ik van m'n stoel donderde: volgens hem durven mannen geen aantrekkelijke vrouwen meer aan te nemen uit angst aangeklaagd te worden....... Nog één: "Me Too zal alleen slagen als mannen meedoen....." Het was Sackur blijkbaar nog niet opgevallen dat ook mannen zich hebben gemeld met de 'Me Too' klacht. Al bedoelde hij uiteraard dat een organisatie alleen succesvol kan zijn als er mannen aan de top staan, dan wel daar vlak onder zitten.......

Verder merkte Sackur op dat er een heksenjacht gaande is, doelend op de aanklachten van vrouwen (en mannen) tegen werkgevers enz. De heksenjacht was een uiterst gewelddadige manier om van mensen af te komen die bijzonder waren in de ogen van dorps- en stadsgenoten, alles gebaseerd op leugens, immers heksen zoals destijds neergezet bestonden en bestaan niet..... Kortom volgens Sackur berusten de aanklachten van de Me Too beweging en de daarop volgende processen op verzinsels...... Hoe durft deze enorme klootzak, waar haalt hij het gore elf vandaan??!!!

Mannen die geen aantrekkelijke vrouwen durven aan te nemen uit angst beschuldigd te worden van seksuele intimidaties (in de breedste en gruwelijkste zin van deze intimidaties)??? Alsof er verder niets nodig is om aangeklaagd te worden voor aanranding of verkrachting, wat een totaal idiote schoften opmerking!! Bovendien zegt Sackur hier mee dat heel veel, of zelfs alle Me Too klachten onterecht zijn en gelukkig is dat maar zelden het geval gebleken.....

Sackur is een laaghartige ploert die werkt voor de BBC, een zogenaamde onafhankelijke zendgemachtigde die aantoonbaar een enorm aantal fake news berichten (nepnieuws), leugens en andere desinformatie bracht, met de bedoeling de luisteraars te manipuleren en dat lukt deze organisatie wonderwel goed, neem de demonisering van Jeremy Corbyn (o.a. door hem te beschuldigen van antisemitisme.....), daar heeft de BBC de laatste paar jaar fiks op ingezet en zoals we weten van de laatste verkiezingen in GB met groot succes.......

Zie ook:
'Terry Gilliam (o.a. Monty Python) is dement en een akelige seksist......' (hij verdedigde o.a. opperschoft Harvey Weinstein)

'Jort Kelder (presentator Radio1): vrouwen vragen mij hen te verkrachten.........' (dit zei Kelder in reactie op de Me Too beweging.......)

'Jos Palm (presentator OVT) spreekt over 'Me Too gedoe' en vindt Jorge Zorreguieta, de fascistische vader van Maxima: 'klein fout.....'' 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten