Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 19 maart 2018

Terry Gilliam (o.a. Monty Python) is dement en een akelige seksist......

Terry Gilliam, één van de helden uit m'n jeugd, heeft het opgenomen voor Harvey Weinstein, de ploert die vrouwen een kans gaf, als zij hem van alles toestonden en zelfs voor hem uit de broek gingen.....

Volgens Gilliam was een nacht met Weinstein goed voor de carrière van een aantal vrouwen.......

Voorts vindt Gilliam dat de '#Me Too-beweging' bestaat uit een stel hysterische figuren, die een heksenjacht ontketend hebben..... Alsof machtsmisbruik maken van mensen en dan m.n. van vrouwen de normaalste zaak van de wereld is.........

Hoogstwaarschijnlijk heeft Gilliam zich precies hetzelfde gedragen als Weinstein......

Jezus wat een klootzak, bah!

Zie ook:
'Me Too: BBC's Stephen Sackur (Hard Talk) probeert de slachtoffers en daarmee de beweging onderuit te halen'

'Jort Kelder (presentator Radio1): vrouwen vragen mij hen te verkrachten.........' (dit zei Kelder in reactie op de Me Too beweging. Voor deze uitspraak werd hij niet eens tot de orde geroepen door de hoofdredactie.......)

'Jos Palm (presentator OVT) spreekt over 'Me Too gedoe' en vindt Jorge Zorreguieta, de fascistische vader van Maxima: 'klein fout.....''

2 opmerkingen:

  1. Wat een teleurstelling opeens!

    Denk je een goeie gast te kennen in je herinnering van je TV beleving; blijkt t een klootzak te zijn....

    Van wie kan je nog op aan?

    Als het nou eens omgekeerd was, maar dat gebeurt vrijwel nooit:

    Een klootzak die opeens na al die jaren een goeie gast blijkt te zijn geweest stiekem...

    Helaas, helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Bas,

    inderdaad. Van Agt kan als voorbeeld dienen, i.t.t. zijn houding ten aanzien van de Palestijnen tijdens zijn minister- en premierschap, staat hij nu achter de Palestijnen. Maar 't blijft wat mij betreft een klootzak.

    BeantwoordenVerwijderen