Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zondag 19 juli 2020

Reclame voor 0% alcohol bier dubbel efficiënt

Reclame maken voor bier met 0% alcohol is uiterst efficiënt, immers men kan hier tv reclame voor maken zonder zich aan de regel te houden dit niet te doen voor 10 uur 's avonds (al vraag ik me af of deze regel nog wordt gevolgd, zelf volg ik de reclames niet, en zie hooguit fracties daarvan als ik er zonder dat te willen tijdens het 'zappen' mee wordt geconfronteerd).

Uitermate efficiënt, immers met dit 'wenbier' trek je pubers en die willen uiteraard het liefst bier met alcohol, anders gezegd 'zonder dat de fabrikanten dat willen' (uiteraard willen ze dat juist wel) maken ze deze pubers lekker met bierreclames...... Met andere woorden: ook middels deze reclames maakt men in feite alcoholreclame voor pubers....... Daarnaast richt men zich met deze reclames ook op moslimjongeren, immers die mogen dit bier ook drinken.

Alcoholvrij bier: een goed idee? » BGN Gewichtsconsulent Leidsche ...
Trouwens totaal belachelijk dat er nog steeds reclames voor alcohol mogen worden uitgezonden, of dit nu voor of na 22.00 u. is...... Alcohol is de harddrug die verreweg de meeste slachtoffers maakt, alleen in ons land overlijden er al gemiddeld 12 mensen per dag aan de gevolgen van langdurig alcohol gebruik (zware leverschade, hart- of herseninfarcten, dan wel kankers veroorzaakt door alcohol)......... Het genoemde cijfer is ook nog eens van een aantal jaren geleden, anders gezegd dit aantal moet intussen alweer zijn gestegen.....

Buiten het voorgaande overlijden er ook nog eens mensen ten gevolge van alcohol gebruik door anderen, zoals in het verkeer, of tijdens geweldplegingen van dronken personen, om over de vele (zwaar) gewonden die daardoor vallen nog maar te zwijgen..... 

Trouwens, waarom zou je als volwassene bier drinken zonder alcohol, omdat je dan net doet of je echt bier lekker vindt, of is het interessant??? (wat ik me bij pubers nog wel kan voorstellen) Hiermee bedoel ik niet 'bier' dat als Radler wordt verkocht, dat is wat mij betreft gewoon frisdrank.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten