Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 2 juli 2020

Shell krijgt plek op top 30 lijst van Royal Bank Canada (RBC)


Om te laten zien dat banken volkomen lak hebben aan de klimaatverandering en de luchtvervuiling die zovelen jaarlijks het leven kost, heeft RBC het smeerpijp bedrijf Shell op haar top 30 lijst gezet...... RBC spreekt over 'aantrekkelijke opwaartse kansen' bij herstel van de Coronacrisis in het derde kwartaal. (en dan voor die bank 'maar hopen' op niet nog een golf aan Coronabesmettingen......) 'Aantrekkelijke opwaartse kansen' waarmee men de wereld vernietigt......

Niet alleen sterven wereldwijd op jaarbasis een enorm aantal mensen jaren eerder (in ons land alleen al rond de 18.000!!) aan de gevolgen van langdurige inademing van auto-uitstoot, maar wordt met die uitstoot ook nog eens de klimaatverandering verder aangejaagd.... 


RBC heeft op die lijst verder o.a. chemieconcern DuPont, ook al zo'n lekker bedrijf als het om het milieu gaat..........

'Leuk' ook dat koninklijk in de 'naam' RBC, al past dat weer perfect bij Koninklijke Shell, waar het koningshuis grootaandeelhouder is van deze wereldvernietiger........

JDM Hell parody Shell Sticker 
Green America kwam op 27 juni jl. met het bericht dat de 35 grootste banken, die ook het grootste deel van de tijd mochten aanzitten bij het klimaatoverleg van Parijs*, sinds het akkoord van dat overleg 'maar liefst' 2,7 biljoen dollar hebben geïnvesteerd in de winning van fossiele brandstoffen....... (ons biljoen dus een trillion in het Engels) Reken maar dat onder zich onder die 35 banken ook ING en ABN Amro bevinden......

Ach ja het klimaatakkoord van Parijs, gesloten in 2015, sinds die tijd is de uitstoot van CO2 alleen maar verder gestegen....... Zo worden we dag in dag uit belazerd door de politiek, bedrijven en de reguliere media.......

Shell krijgt plek op top 30 lijst RBC

De Beurs.nl   Gepubliceerd op 2 juli 2020 08:53


('Mooi' hè, het Shell logo tegen een blauwe lucht, alsof het een bedrijf betreft dat zuurstof produceert, i.p.v. een bedrijf dat de lucht, bodem en water verkankert met het meest gore gif zoals zware metalen.....)

AMSTERDAM (AFN/BLOOMBERG) - Olie- en gasconcern Shell is toegevoegd aan de "Top 30 Global Ideas"-lijst van RBC. Daarin worden aandelen opgenomen die "aantrekkelijke opwaartse kansen" bieden bij herstel van de coronapandemie in het derde kwartaal.

Andere bedrijven op lijst van RBC zijn onder meer chemieconcern DuPont en biofarmaceutisch bedrijf AbbVie.

==================================
* Tijdens dat klimaatoverleg mochten banken en oliemaatschappijen voor 95% van de tijd meedoen aan het overleg, terwijl milieuorganisaties amper voor 5% van de tijd mochten meedoen..... Ook PvdA oplichter Frans Timmermans die zich tegenwoordig als een boze milieu kleuter gedraagt, was voor dit meer dan belachelijke akkoord en de voorwaarden voor meedoen.....

Zie ook:
'Shell gaf advies klimaatresolutie te verwerpen

'Absolute noodzaak volgens Michael Moore, Jeff Gibbs en Greta Thunberg: het redden van mens, dier, natuur en aarde, voor het echt te laat is' (en zie de film 'in dit bericht')

'ING verhoogt koersdoel chemicaliëndistributeur en werkt daardoor mee aan de vernietiging van de aarde en aantasting van de volksgezondheid


'Stop met het verbranden van voedsel als 'verduurzaming' van fossiele brandstoffen

'Coronavirus: beslis mee en laat de EU weten dat je niet slaapt' (over een duurzame toekomst na het Coronavirus)

2 opmerkingen:

  1. Goedemorgen;
    Het duurt niet lang meer, mijn naam is CORRINE BURIERE uit België, 73 jaar oud. Ik neem contact met je op voor een humanitair project. Door mijn huidige fysieke situatie kan ik het project dat ik van plan ben niet uitvoeren. Ik zal u de financiële middelen ter beschikking stellen, want als we sterven, nemen we geen materieel materiaal. Ik zal blij zijn om een ​​antwoord van je te ontvangen, omdat ik, te attent voordat ik deze beslissing heb genomen, veel tot de schepper heb gebeden om me naar zijn zoon te leiden die deze missie kan vervullen.
    Sluit me aan bij mijn privé e-mailadres voor meer informatie: corrineburiere@yahoo.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Francisca,

    heb u een mail gestuurd, waar deze als niet bestelbaar terugkwam, uw email adres zou niet kloppen. Begrijp niet wat u van mij vraagt, stuur mij een uitgebreide mail op het volgende adres: trippleu@gmail.com.

    Met vriendelijke groet,

    Willem Wachtmeester.

    BeantwoordenVerwijderen