Het holle vat Aptroot kan er maar geen genoeg van krijgen, de lul denkt, dat hij in de roos geschoten heeft, maar zit er mijlenver naast. Deze bekakte VVD hufter durft zelfs te kakelen, dat er in het buitenland geen problemen zijn bij de spoorwegen door de weersomstandigheden, wat een nitwit!
Zijn ondernemerspartij de VVD is de hoofdverantwoordelijke voor de privatisering van de spoorwegen en de latere splitsing van de NS in NS en ProRail, dus de zaken terugdraaien is onbespreekbaar (vanwege het giga succes dat deze ingrepen heeft opgeleverd...) Als je bij deze, intussen bruine, partij aankomt met eens flink het mes te zetten in de exorbitante salarissen die worden betaald (voor heel vaak ver onder de maat presteren), geven ze bij de VVD niet thuis. Idem bij managers: hun inkomens en functioneren aanpakken is pas mogelijk als het spreekwoordelijke kalf is verdronken.
En de lul Aptroot kakelt maar door.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten