De SGP wil de maximum snelheid verhogen van 120 naar 135 km. per uur. Als de enige echte hoeders van god's natuur en met een direct lijntje naar god, is het geen probleem de luchtkwaliteit nog verder te verzieken en de natuur naar god te helpen, ja dat is het: wat kan er verkeerd zijn aan de natuur naar god te helpen?
Ik heb een beter voorstel: kunnen we niet maandelijks een flink stuk snelweg afzetten en daar fundamentalisten van aller huize (dus ook PVV'ers, milieu sceptici en autogekken) zonder maximum snelheid laten rondcrossen?
Natuurlijk wel met wat obstakels, dat zal uiteindelijk voor hoognodige frissere lucht zorgen in ons land.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten