Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 4 september 2019

Azijnpisser bericht 3

Voor degenen die de vorige 2 berichten niet hebben gezien vanwege de vakantie en om aan te geven hoe het er nu voorstaat met jouw Azijnpisser het volgende:.

Na een ongelukkige val begin augustus bleef ik achter met een gebroken pols (links, mijn schrijfhand) en een fikse hersenschudding. Het gips gaat morgen van mijn pols, echter wat dit betekent voor de mogelijkheid om te schrijven weet ik nog niet. (veel berichten schrijf ik eerst in klad, vooral als ik zaken hoor op één van de radiozenders die ik volg)

Lulliger is de hersenschudding, mijn concentratie is ronduit slecht en krijg nog tot soms 2 keer per dag een fikse hoofdpijnaanval. Vandaar dat ik begrip vraag voor het geringe aantal berichten en de soms wat kromme zinnen.

Lullig nieuws voor degenen die mij haten: ik voel ik me prima en hoop dan ook dat e.e.a. snel zal verbeteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten