Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 12 november 2019

Boeing verwacht in januari weer te vliegen met de 737 MAX

Vannacht op de BBC het bericht dat Boeing vanaf januari a.s. weer hoopt te kunnen vliegen met de Boeing 737 MAX (8)......

Nu nog mensen zien te vinden die dat toestel durven te nemen voor hun vakantiebestemming, dan wel lijnvluchtbestemming........

Overigens hoorde ik afgelopen week dat er ook problemen zijn met de Boeing 787 Dreamliner, het zou daar om problemen gaan met de aanhechting van de vleugel aan de romp..... Volgens Boeing is dat geen probleem; ik ben benieuwd wie deze geruststellende woorden nog durft te geloven......

Zie ook:
'Boeing hield geheim dat een veiligheidssysteem van de 737 Max 8 toestellen werd uitgeschakeld'

'Bernard Hammelburg ('buitenland deskundige' BNR) 'heeft ook verstand van vliegtuigen: Boeing maakt geen vliegtuigen om ze neer te laten storten...... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!'

'Tweede nieuwe Boeing 737 MAX stort neer, Tui vliegt door en weigert vergoeding bij annulering'

'Boeing Dreamliner stuk? De batterij, made in Rampunstan, is op! Ha! ha! ha! ha!' (dit is tevens het hele bericht)

Mijn excuus zag na publicatie dat ik 'Gisteren' zei ov er het BBC bericht, echter dat moet zijn vannacht (nieuws van 1.30 u.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten