Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 7 november 2019

Rutte 'wist in 2015 niets over burgerdoden in Irak'

Rutte is weer eens op het leugenpad, dat is dan ook zijn specialiteit..... Een Twitterbericht van Links_huftertje:

Als het Rutte uitkomt kan hij zich "toevallig" niets herinneren. Weer een gevalletje "selectief geheugen" , net als bij de bonnetjes affaire.

Werd Rutte geïnformeerd over burgerdoden Irak? 'Staat me niets van bij'
Minister Bijleveld zei gisteren dat het ministerie van de premier geïnformeerd was over de burgerslachtoffers door een Nederlands bombardement.
nos.nl

(al 2 keer trof ik dit bericht volkomen 'verminkt' aan [foto weg en een heel groot wit vlak], mijn excuus als het weer mis gaat)

Moet zeggen dat het me meevalt dat de leugenaar hier zijn ingebakken grijns heeft uitgezet.

Zie ook:
'Defensie wist dat bestoken van bommenfabriek in Hawija een groot aantal slachtoffers zou maken

'Ank Bijleveld (CDA minister Defensie) komt met 'excuus' voor 'wir haben es nicht gewusst' >> burgerslachtoffers F16 bombardement' (zie ook de links in dat bericht, anders dan de hier getoonde)

'Bijleveld (CDA minister) en Hennis-Plasschaert (ex-minister VVD): de burgerdoden door Nederland gemaakt in een illegale oorlog'

'Irak gevangen door VS agressie richting Iran en daarnaast een opstand in eigen land' (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Irak en Iran)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten