Zojuist bij slijmbal van Liempt, op BNR, een 'pop-up queen' (woorden van van L.), een tuttebel die dit uiterst 'hippe en nieuwe' verschijnsel aan de mens brengt. Wat is dat dan Azijnpisser, vraagt u zich wanhopig af, terwijl u een banaan soepel in uw neus schuift. 'Luister maar huivert niet': het zijn tijdelijke winkels in leegstaande winkelruimte....... Maar zult u zeggen, dat verschijnsel ken ik al sinds de 70er jaren, niet uit Groot-Brittannië, zoals de tijdelijke winkel koningin vertelde, maar gewoon in Nederlandse steden. Daar moet ik toch echt even wijzen op het feit, dat u daar volkomen uw gelijk haalt: oude wijn, verpakt in nieuwe 'hippe' Engelse 'taalzakken......'
Belachelijk, wat een geouwehoer!
Vorige week, op BNR en Radio1 (de laatste zou zo'n eenheid vormen in programmering, terwijl zo ongeveer elke zendgemachtigde ditzelfde onderwerp bracht), een aardappelboer in de uitzending, die in Amsterdam een 'pop-up store' heeft opgezet........
Na de woningbouw en de universiteiten worden nu ook bij de omroepen de
laatste restjes democratie weggesloopt
-
Doorbraak.eu
“Het kabinet heeft afgesproken de publieke omroep te hervormen, maar nam
nog geen besluit. VVD-Kamerlid Claire Martens-America neemt nu het ...
23 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten