Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 19 september 2014

Timmermans gaat € 27.000,-- per maand verdienen......... AUW!!!!! en OEI!!!!!

U dacht waarschijnlijk al eens, jezus wat verdient die Timmermans een berg geld, voor z'n waardeloze werk en het over de rug van de MH17 slachtoffers, naamsbekendheid halen. Daarnaast liep hij al maanden de deur in Brussel plat, om zichzelf te promoten....... Dan al z'n blunders, de zak presteerde het een tijdje terug, letterlijk voor de radiomicrofoon te zeggen, dat Assad en al-Maliki IS (= ISIS) steunden, terwijl zij oorlog voeren met deze barbaarse terreur psychopaten. Waarschijnlijk was hij in de war met de VS, die dit soort bendes voorheen van wapens voorzag, naast het feit dat de  VS* de hele omstandigheid hebben gecreëerd, waaronder IS kon ontstaan en opbloeien....

Terug naar Timmermans nieuwe functie binnen de EU, deze kwast gaat als supersecretaresse, dus een godsvermogen verdienen, vergeet daarbij niet, de belachelijk hoge onkostennota's, die hij mag indienen, hij heeft niet voor niets veel geld voor zijn benoeming uitgegeven..... Trouwens zou hij die kosten kunnen declareren? Het zou me niets verbazen.... Gelukkig kan hij niet veel kwaad in zijn nieuwe functie, althans zoals het zich nu laat aanzien......

Even was ik blij, toen ik hoorde dat de infantiele onbenul Timmermans wegging uit Nederland, maar helaas, we krijgen er de welhaast nog grotere idioot, PvdA ladelichter en volksverlakker Koenders voor terug en god, wat was ik blij, toen deze jaknikkende topidioot ín 2011 naar de VN ging.......
Ik kan wel janken mensen.......

*  Met hulp van o.a. Nederland, middels CDA volksverlakkers de Hoop Scheffer en Balkenende!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten