Gistermiddag in het BNR nieuws van 13.30 u. het bericht, dat 5 net door de brandweer, uit de Willemsvaart geredde wilde zwijnen, door een jachtopziener werden doodgeschoten, omdat ze na hun redding op voor wilde zwijnen verboden Braabse grond terechtkwamen. Terecht veel ophef in het land, zoals ik gisteravond in het nieuws van 18.30 u. op diezelfde zender hoorde. Wat is dat voor een smerige viespeuk, is die vent nou helemaal gek geworden? Dat soort psychopathische, van ieder menselijkheid vervreemde gekken, mag godbetert een wapen thuis hebben, hoe is het godverdomme mogelijk??!!!!
Zie ook: 'Ganzen schieten, ook in de winter moeten producten uit de natuur geoogst kunnen worden......'
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten