Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 21 november 2017

Dick Schoof (NCTV) dreigingsniveau ongewijzigd, maar na 'verslaan van IS' is Nederland wel doelwit.... OEI!!!

Weet niet of het u was opgevallen, maar had al een tijd niets meer van angst- en haatzaaier Dick Schoof, de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) gehoord. Dit schoot door m'n hoofd toen ik deze bedrieger gistermiddag parmantig hoorde zeggen, dat er nog steeds een terreurdreiging bestaat in Nederland........ En oei wat schrok ik daar weer ontzettend van.......

De angst sloeg me nog verder om het hart, toen Schoof meldde dat door 'het verslaan van IS' in Syrië, de kans bestaat dat meer jihadstrijders de aandacht op Nederland (en Europa in het groot) zullen richten....... (mensen, ik geef eerlijk toe dat ik daarna met toegeknepen billen snel naar de wc moest!)

Grofgraaier Schoof heeft chatberichten bekeken op het net en kwam tot de ontdekking dat het woord 'Nederland' daar vaak te lezen was, ik schat vooral bij mensen met een islamitische naam.........

Gelukkig voegde fantast Schoof daar het aloude cliché aan toe, dat er geen sprake is van een 'concrete dreiging...' ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Waarom laat Schoof die 'gevaarlijke jihadistische berichten' dan niet zien, immers hij sprak over het noemen van 'Nederland als doelwit', me dunkt wel degelijk concreet! Dat Nederland doelwit is, werd niet op BNR gemeld, waar ik de mislukte patatbakker hoorde, maar op de site van de NOS, waar zijn woorden wat uitgebreider staan weergegeven......

Over concrete terreurdreiging gesproken: tijd dat oplichter Schoof de Nederlandse regering waarschuwt niet langer mee te werken aan de illegale oorlogen die de VS m.n. in islamitische landen begint, daar dit deelname is aan grootschalige terreur uitoefening. Juist die deelname aan het uitoefenen van grootschalige VS/NAVO terreur, creëert terreur op de Europese straten en brengt daarnaast grote stromen vluchtelingen op gang!!

Voor meer berichten met grofgraaier Schoof of nationaal coördinator terrorismebestrijding, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten