Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 29 april 2020

Donald Trump, de slimste man van de VS, wat zeg ik van de wereld (humor)

Humor is tijdens (hysterische) Coronacrisis van het grootste belang. Hier een grap van Pluymers Krista over de 'slimste man van de wereld':


Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, zitten en pak 
Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen

Een vliegtuig met 5 passagiers aan boord -- Donald Trump, Boris Johnson, Angela Merkel, de Paus en een 10-jarig schoolmeisje -- staat op het punt om te crashen en er zijn maar 4 parachutes. Trump zegt "Ik heb er een nodig. Ik ben de slimste man van de VS en ik ben nodig om de pandemie op te lossen!" Hij neemt één parachute en springt. Johnson zegt: “Ik ben nodig om de COVID-19 rommel in Groot-Brittannië op te lossen”. Hij pakt er een en springt. De paus zegt: "De katholieken van de wereld zijn afhankelijk van mij voor troost in een tijd van angst." Hij neemt er een en springt. "Je mag de laatste parachute hebben," zegt Merkel tegen de 10-jarige. "Ik heb mijn leven geleefd. Dat van jou begint nog maar net." Het kleine meisje antwoordt: "Maak je geen zorgen, er zijn nog 2 parachutes over, de slimste man van de VS heeft net mijn schooltas meegenomen."

Met dank aan R.B.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten