Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 20 april 2021

De Azijnpisser is ziek

Helaas ben ik behoorlijk ziek, en nee niet figuurlijk, maar desondanks goed nieuws voor de haters van dit blog. Had al een fikse griep achter de kiezen van een week of drie, maar afgelopen nacht kreeg ik plotseling ongelofelijk last van m'n longen, de huisarts vermoedt een longontsteking en laat vanmiddag nog antibiotica bezorgen.

Ik word vanmiddag tevens weer gecontroleerd op het Coronavirus (een test van een paar weken terug was negatief, maar ja die PCR testen geven voor meer dan 50% vals positieve uitslagen en derhalve ook vals negatieve.....)

Helaas betekent e.e.a dat ik minder geconcentreerd kan werken, ofwel het schrijven valt me moeilijk en zal dus ook minder berichten posten, alvast mijn excuus daarvoor. 

Willem.

2 opmerkingen:

  1. Geachte Anoniem,

    dank voor uw reactie. Ben intussen aan de antibiotica en behalve dat ik daar weer ziek van ben geworden, kan ik weer wat beter ademhalen en is het grootste deel van de pijn weg. (weer een test gehad en weer negatief, al zegt dat niet veel met een test die niet voor dit soort zaken is uitgevonden, maar voor het vergelijken van DNA).
    Met vriendelijke groet,
    Willem.

    BeantwoordenVerwijderen