Het gezeur, dat we niet meer op een stoof mogen aanzitten bij de G20, krijgt nu weer een nieuwe impuls door het voornemen van het bruine kabinet Wilders, een paar honderd militairen naar Afghanistan te sturen als bescherming van 50 politie opleiders aldaar.
Ten eerste wat heeft Nederland bereikt door het aanzitten bij die G20 en het IMF? De leiders gooien Nederland een afgekauwd bot toe, dat de regering dan mooi versiert met toeters, bellen en een strik, en misschien mag er nog een dreutel als Melkert een veel te duur baantje invullen bij het IMF, maar dat is alles. Nee, we trekken de zwaksten hier het vel over de oren, maar wel weer meedoen aan een totaal zinloze missie. De opgeleide agenten in Afghanistan verdienen zo weinig, dat ze één op één omkoopbaar zijn, als ze al niet een verborgen agenda bij de militante Taliban hebben liggen. Voor dat soort doeleinden kunnen we weer miljoenen euro's in een diepe put donderen.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten