Afgelopen week, nam de namaaksocialist van Bommel (u weet wel de lobbyist van het militair-industrieel complex) het op voor Surinaamse Nederlanders, die na hun pensionering teruggaan naar Suriname, maar daar 18% belasting moeten betalen over hun AOW, terwijl je in Nederland bijna geen belasting betaalt over die uitkering. Zie: 'Van Bommel is het oorlogshitsen een beetje moe, dus nu zijn 'socialistische' inzet op Surinaams-Nederlandse gepensioneerden......'
Van Bommel had beter kunnen pleiten voor een verhoging van de AOW, daar voor velen, deze uitkering veel te laag is!!! Had hij meteen nog eens een grote bek op kunnen zetten, over het belachelijke feit, dat welgestelden ook in aanmerking komen voor AOW, zoals topgraaier en Shell grootaandeelhouder Beatrix.........
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten