In het BNR nieuws van gistermiddag 12.00 u. het bericht, dat de Poolse geheime dienst heeft bevestigd, dat er Russische soldaten meevechten met de opstandelingen in Oost-Oekraïne, zo liet de al 'even betrouwbare' Poolse premier Tusk weten. Dit n.a.v. de grote Russische invasiemacht van 10 soldaten een dag eerder, vlak over de Russisch-Oekraïense grens. Vandaar dat de opstandelingen de ene zege na de andere behalen....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Draai hierna maar het album 'Tusk' van Fleetwood Mac
Overigens spreekt het 'uiterst betrouwbare' Oekraïense leger vandaag, over een 'mini' Russische invasie in Oost-Oekraïens gebied, waar de opstandelingen niet actief zijn........ ha! ha! ha! ha! ha! Of u maar even wat westerse raketten met kernkoppen wilt installeren nabij Kiev, dan kan de door neonazi's gecontroleerde regering op de knop drukken!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten