Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 26 augustus 2014

Asscher gaat 'haat imams' aanpakken......

PvdA's slaapbol en disfunctionerend minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Asscher maakte gisteren bekend, dat hij de 'haat imams' gaat aanpakken. Dit in het kader van zijn 'oorlog' tegen radicaliserende jongeren.... Ook scholen moeten meer aandacht aan deze 'problematiek' wijden en natuurlijk de ouders thuis, aldus het net ontwaakte orakel. Als ik Asscher was, zou ik maar als de donder het hele internet plat leggen, zodat jongeren geen foto's of video's kunnen zien, van schreeuwende en huilende vaders in de gazastrook, met kinderen op hun arm, waarvan de hersenen naar buiten puilen...... Geen foto's meer van de onschuldige slachtoffers van drone aanvallen en dat zijn in dat geval niet alleen de vrouwen en kinderen, maar ook de verdachten, immers je bent onschuldig tot het tegendeel, voor een rechtbank, is bewezen! Geen beelden meer uit Irak, over de grote massaslachting die de VS daar met o.a. Nederlandse hulp heeft aangericht (meer dan 1 miljoen burgerdoden en miljoenen op de vlucht, plus als gevolg van deze illegale oorlog, een grootschalige uiterst bloedige burgeroorlog!).

Ik kan nog wel even doorgaan mensen, maar ik hoop dat u begrijpt wat ik bedoel, zolang het westen denkt zijn gang te kunnen gaan en dergelijke bloedbaden achterlaat, is er verder niet veel nodig voor jongeren, om te radicaliseren. Zeker als het gaat om jongeren, die n.b. zelf als vuil worden weggezet, waar haatcampagnes gericht op diezelfde jongeren, door Wilders, Verdonk (ja ja, de fascistische trut is weer steeds vaker op de radio te beluisteren) en andere fundamentalistische haatzaaiers, ervoor zorgen, dat deze jongeren zich afkeren van de maatschappij, waar ze in leven, waar ze geboren zijn. Een maatschappij die hen niet als werknemer wenst.......... Zelfs het pleidooi van de imbeciel Asscher zorgt ervoor, dat die jongeren zich nog meer zullen afzetten, tegen hun eigen en onze maatschappij........
Jezus wat een enorme lul, die Asscher!!!!

Trouwens de PvdA kan zelf ook flink haatzaaien en onrustgevoelens los laten op de maatschappij, met uitlatingen als 'kut Marokkanen', of 'een tsunami aan Polen', die de stad overspoelt..........
Hoe je dergelijke politici, en figuren als Wilders en Verdonk kan noemen? 'Haat-politici!!!'

5 opmerkingen:

  1. Hoe is het eigenlijk met Marnix Norder?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geachte Anoniem,
    dank voor uw reactie en tevens vraag. Norder is 'ambassadeur' voor een door Rutte 2 ingestelde expertgroep, die mensen moet helpen een eigen huis te bouwen. Zo kan hij zorgen dat de huizenbubbel op spanning blijft, dus een berg geld, alleen al voor een postzegel grond. Ik zal in het bovenstaande bericht zijn naam in de labels vermelden, klik voor meer info over deze gore truc, op dit label met zijn naam. Verder is hij door Rutte 2 aangesteld als leider van een aanjaag groep, die ouderen langer thuis moet laten wonen...... Dat betekent dat hij het gore beleid t.a.v. ouderen in goede banen moet laten lopen. Beide functies hebben natuurlijk ook een dikke link met de bouwmaffia, waar hij ongetwijfeld op een later tijdstip een dikbetaalde functie krijgt, voor bewezen diensten. Smeerpijp Norder stelde eerder de politiek helemaal te willen verlaten.
    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn vrouwtje had toch ook iets met de bouw of vergis ik mij nu hevig? Ik had eigenlijk al verwacht dat hij in een dikbetaalde (bouw)functie zou zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geachte Anoniem,

    dank andermaal voor uw reactie en nieuwe vraag. Of de vrouw van Norder iets met de bouw heeft, weet ik niet, ik wist niet eens dat hij een vrouw had! Maar als dat zo is, zou me dit niet verbazen (dat die vrouw iets met de bouw van doen heeft). In zijn nieuwe functies, zoals door mij, in mijn eerdere reactie genoemd, kan Norder veel 'moois' voor de bouwmaffia doen. Het is wat betreft de beloning voor bewezen diensten zo, dat ten eerste een politiek bestuurder niet meteen na zijn aftreden een baan mag opnemen, die direct met zijn/haar voormalige politieke werk te maken had. Bovendien zien de meeste politici wel, dat dit bovendien een slechte indruk zou kunnen wekken, dat is dan ook mijn tweede punt: men wacht een paar jaar en verdwijnt dan vaak geruisloos in een dik betaalde baan, bij voormalige relaties, die opdrachten toebedeeld kregen. Zie wat dat betreft CDA kloot Ab Klink, die nu in de raad van bestuur van VGZ zit. Zie mijn bericht van gisteren (28 augustus), over zijn goedpraten van tweedeling in de zorg, via de selectieve zorgpolis... Reken maar, dat Norder vroeg of laat een dikke baan bij de bouwmaffia krijgt, of hij moet toch in de politiek willen blijven, als hij de idee heeft, dat het stemvee niet doorheeft, hoezeer hij een uiterst dubieuze rol heeft gespeeld als wethouder. Norder was in Den Haag niet voor niets verantwoordelijk voor: -de onfunctionele super hoogbouw, -sloop van monumentale panden en de sloop van goede sociale huurwoningen...

    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geachte Anoniem,

    mijn excuus ik haalde een bericht van gisteren, over Ab 'Q-koorts' Klink, dat bericht zat in de 'pipeline' en heb ik zojuist gepubliceerd.

    BeantwoordenVerwijderen