Gistermiddag werd vlak voor 16.30 u. het Radio1 journaal aangekondigd met de mededeling dat 'wij al de hele middag bezig zijn met de gevonden baby'. Dus de redactie van het zich serieus vindende Radio1 Journaal was de hele middag bezig met dit bericht. Een huppeltrut 'verslaggever' vroeg mensen op straat en terras, naar wat zij ervan vonden, ze stelde de vragen nog net half jankend en op een manier, dat de ondervraagden niet anders konden, dan emotioneel reageren. Heb het kotsend uitgezet, maar reken maar, dat men niet blij was bij de redactie, dat er niemand in huilen uitbarstte, of psychopathisch boos werd en de moeder lange eenzame opsluiting, in een heel donkere cel wenste......
Godverdomme, daar betaal je belasting voor!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
14 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten