Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 14 juni 2013

Rutte's kinder-interview, een analyse van 2 volwassen 'journalisten'

Gistermiddag in het Media Forum (Radio1 voor en na half een) de 'journalisten' Max van Weezel en Paul Römer (via vader kruiwagen Hilversum binnengereden) over het 'interview' dat Rutte aan kinderen gaf, eergisteren. De analyse van de heren: prima gedaan, een sterk interview! Max van Weezel, die godbetert het serieuze journalistieke onderzoeksprogramma Argos presenteert op Radio1, moest daar nog aan toevoegen, dat 'Markje' (niet sarcastisch bedoeld!) geheel naturel was, dus met andere woorden, Markje had totaal niets ingestudeerd, het rolde er allemaal spontaan uit...... ha! ha! ha! ha! ha! Dat noemt zich journalist! Mensen vragen mij wel eens waarom ik zo loop te vloeken en schelden, welnu mensen, dit is een typisch voorbeeld, waarom ik vaak geheel m'n dak uit ga, godgloeiendegodverdomme!!!

Zie ook mijn berichten van eerder deze week over het geweldige 'interview' dat Rutte gaf: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/06/rutte-werkt-mee-aan-een-interview-met.html en: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/06/rutte-spreekt-alweer-zn-mond-voorbij-ha.html (let op, in deze laatste link zit dezelfde link als de eerste in dit bericht).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten