Bij BNR gistermiddag (als ik me niet vergis voor 13.30 u.) aandacht voor een Duits experiment, althans met een kleine kabelaanbieder daar: als je 'wegzapt' bij een reclame, moet je bij de volgende zender eerst één of meerdere reclames kijken, voor je naar de uitzending van dat moment gaat..... Godverdomme, ongelofelijk, het ondernemerstuig, laat je bij de commerciële zenders al tergend vervelend, van het ene in het andere reclameblok donderen, daar ze bijna allemaal tegelijk hun irritante reclames uitzenden, mag je straks eerst een minuut of meer reclame kijken, voor je bij het programma komt, dat je wilt zien..... De presentator van het programma, Roelof Hemmen zei tegen de verslaggever, of 'weetjesdeskundige', dat dit in Nederland 'wel geen' succes zal worden, maar deze antwoordde dat men in Nederland graag reclames ziet...... En weet u wat? Ik geloof deze plork, het is triest, maar iets anders kan je bijna niet concluderen. Veel te weinig mensen, spreken hun afschuw uit over alle leugens, die je 's avonds worden voorgeschoteld via reclames....... De Reclame Code Commissie stelt geen bliksem voor: 99 van de 100 klachten over reclames worden afgewezen, door dit lamme orgaan en van de zittende regeringen (al decennia lang) hoef je al helemaal niets te verwachten, die vinden het normaal, dat de kijker, die zij zouden moeten dienen, zicht- en hoorbaar besodemieterd wordt door de ondernemers!!! Die besodemieterde kijker wordt zelfs meer en meer gedwongen naar die klotereclames te kijken.......
Overigens geldt hetzelfde voor radio reclames, zelfs de publieke 'actualiteiten' radiozender Radio1, die alleen landelijke concurrentie heeft van BNR (Telegraaf dochter), zendt meer en meer muziek uit (waar de luisteraar naar een actualiteitenzender niet op zit te wachten), op het moment dat BNR reclame uitzendt........ Met andere woorden: de 'heren/dames' ondernemers krijgen zelfs grip op de publieke zenders!
“I am not unreasonable” – how Irshaad Kariman funds his luxurious lifestyle
on the backs of refugee workers
-
Doorbraak.eu
The latest Horeca United/Vloerwerk campaign highlights the precarious
situation of refugee Ukrainian workers, as well as the unscrupulous
e...
9 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten