Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zondag 24 december 2017

Prettige feestdagen!

Beste bezoeker, dank voor jouw interesse in mijn blog het afgelopen jaar en hoop deze ook in 2018 te ervaren.

Ik wens jullie allen fijne feestdagen en een machtig mooi 2018, dat Rutte 3 zo snel mogelijk moge sneuvelen! 2018, hopelijk zonder een verdere aanloop naar WOIII. Als je alleen bent wens ik je sterkte en probeer er wat van te maken, neem een borrel en/of een portie cannabis en luister naar je favoriete muziek. Als de feestdagen hysterie je teveel wordt vind je bij contact m'n mail adres, ik zal een paar keer per dag m'n mail controleren en je antwoorden.

                 
     De Palouse waterval (in de staat Washington) onder de Melkweg

Overigens morgen gewoon meer berichten.

2 opmerkingen:

  1. Hej Willem!

    Dank je wel voor al jouw waardevolle artikelen! Ze worden hier door ons gelezen, wat zeg ik...gespeld en onthouden!
    Het zijn voor ons, ondanks de wrede, harde werkelijkheid,kleine bemoedigingen van een geestverwant!

    Leefse

    Aaltje en namens mijn man Eelke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Aaltje en Eelke,

    dank voor jullie reactie en bemoedigende woorden, een machtig mooi 2018 voor jullie!

    Willem.

    BeantwoordenVerwijderen