Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zaterdag 30 december 2017

Trump >> BBC Jim Naughty: "Populariteit VS president was nog nooit zo laag..." AUW!!

Hoorde vanmorgen op BBC World Service radio in 'BBC Correspondents Look Ahead', de 'speciaal correspondent' Jim Naughty.

Deze stelde met grote zekerheid dat er nooit eerder een president zo laag in de peiling stond als Trump wat betreft zijn populariteit, namelijk 35%.......

Ik weet niet wat jij ervan vindt, maar 35% van de stemmen, voor een psychopathische imbeciel, lijkt me 'wel wat teveel' van het 'goede....' Een plork die de onderlaag (vooral ook aanwezig in zijn achterban) nog verder uitknijpt dan ooit voor mogelijk gehouden. Dezelfde ploert die de welgestelden en de bedrijven een kerstgeschenk van miljarden dollars gaf (o.a. aan Shell...)....

Het militair-industrieel complex heeft nooit eerder zulke winsten gemaakt als het afgelopen jaar onder Trump en dat zal de komende jaren nog verder groeien, althans als hij de meerderheid bij de komende Senaatsverkiezingen weet te behouden en zijn partij niet te ver van zich vervreemd, maar dat 'zit wel goed' geloof ik...... Deze Trump die intussen bezig is de illegale oorlogen te verhevigen in Irak, Syrië en Afghanistan, die bezig is met oefeningen op het binnenvallen van China, Rusland, Iran en nog 'wat' Afrikaanse landen....... Geen twijfel mogelijk, die 35% is 30% te hoog!

Bovendien zou ik me wel sterk moeten vergissen, als George W. Bush voor de aanslagen van 9/11 (911, wat je wilt) op een percentage van rond de 25 zat....... Niet alleen daarom werden de aanslagen op het juiste moment gepleegd......

Een 'deskundig' correspondent...... Ongelofelijk......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten