In Nieuwsuur van afgelopen vrijdag werd het eerste 'sportnieuws' onderwerp aangekondigd: de spelers van FC Twente zijn begaan met het lot van de slachtoffers, die in het stadion vielen bij de gedeeltelijke instorting en natuurlijk leven ze mee met de slachtoffers en de nabestaanden.....
Het zou pas nieuws zijn als de spelers hadden gezegd, dat ze schijt hebben aan het ongeluk.
Zie ook mijn eerdere bericht over dit ongeluk:
http://deazijnpisser.blogspot.com/2011/07/het-ongeluk-in-het-twente-stadion.html
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten