Het Openbaar Ministerie stelt vervolging in tegen de pedofielen vereniging Martijn, dit vanwege de maatschappelijke onrust, zo liet het OM zondag weten (toen werd het gemeld in het radio1 nieuws).
Een nogal dom besluit, de AIVD kan deze stichting bovengronds goed in de gaten houden, dat lijkt me de reden Martijn niet te verbieden.
Sinds wanneer gaat het Openbaar Ministerie vervolgen vanwege maatschappelijke onrust? Dat is toch godgloeiendegodverdomme niet te geloven en dat nog eens bekend maken op zondag......
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten