Vanmorgen na 9.00 u. op BNR, VS verslaggever voor dat station, Reinout van Wagtendonk, die sprak over het voornemen van Obama om de slagers van de IS (Islamitische Staat, eerder ISIS) in Irak te bombarderen. Volgens van Wagtendonk heeft de VS daar een mandaat voor........ ha! ha! ha! ha! ha! Een mandaat van wie? Van de VS zelf natuurlijk! De VS heeft o.a. met steun van Nederland, in Irak een uiterst agressieve illegale oorlog gevoerd, die intussen aan ruim meer dan 1 miljoen mensen het leven heeft gekost en er komt voorlopig geen eind aan de ellende, want de gevolgen van die illegale oorlog duren maar voort, zoals de beelden en berichten laten weten....
Goed hè, de berichtgeving in Nederland, maakt niet uit waar 't over gaat, de waarheid is voor het overgrote deel, ver te zoeken!
Bloeddorstige terroristen gaan andere bloeddorstige terroristen bombarderen in Irak!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten