Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 2 september 2014

Peter d'Hamecourt, de zoveelste waardeloze Rusland deskundige......

Gistermorgen schakelde ik rond 9.45 u. over naar Radio1, waar d'Hamecourt aan 't woord was. Deze schilderde Putin in een paar zinnen af, als de kwade genius, die al anderhalf jaar bezig is, de regio van Oekraïne te destabiliseren...... Jezus waar haalt de gek het vandaan, vanaf het moment, dat de NAVO een overeenkomst sloot met Gorbatsjov, begin 90er jaren, is deze organisatie volkomen tegen de afspraken in, steeds verder opgeschoven richting Moskou. Dat de VS al zo'n drie jaar bezig was, de pro-Russische gemeenschap met 4 miljard dollar, als geteisem af te schilderen en de prowesterse oppositie klaar te stomen voor een opstand en staatsgreep, is deze geweldige 'deskundige' volledig ontgaan. Trouwens vreemd, als Putin zo slecht was, waarom zou hij dan figuren als d'Hamecourt tolereren op zijn grondgebied..??? Begrijp me goed, ik ben bepaald geen Putin fan, zoals de regelmatige lezer weet, maar dit is de zaken moedwillig anders voorstellen, dan ze zijn. Met andere woorden, ongefundeerde anti-Russische propaganda, met maar één doel, de bevolking hier dom houden en klaar maken voor een nieuwe koude oorlog, dat is namelijk goed voor het militair-industrieel complex en lobbyisten voor 'die tak van sport', als d'Hamecourt!!!
Al moet ik toegeven, dat ik me afvraag, of een correspondent aangehouden zal worden, als hij tegen de algehele doctrine van de Nederlandse media ingaat, een doctrine die er op gericht is, Rusland als duivel af te schilderen en de westerse gore machinaties in Oost-Europa en Oekraïne in het bijzonder, te verdoezelen.......... d'Hamecourt noemt zich echter wel journalist, wat dat betreft zou je 'enige onafhankelijkheid' mogen verwachten!

Voor meer berichten aangaande d'Hamecourt of de situatie in Oekraïne, klik op de labels met die namen, onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten