Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 11 maart 2016

Facebook verplicht klanten de Eset online scanner te installeren........

Facebook vindt blijkbaar dat het nog lang niet genoeg aan enorme kapitalen bij elkaar graait. Sinds gisteren kan ik niet meer bij mijn Facebookpagina. Volgens Facebook is er malware geconstateerd op mijn computer, terwijl ik daar een programma voor heb geïnstalleerd, dat uitstekend functioneert en er geen byte aan malware op mijn computer te vinden is!!

Hoe ik het ook probeer, eerst moet ik de 'Eset online scanner' installeren, waarbij ik ook nog eens akkoord moet gaan met alle voorwaarden van Eset..........

Zie ook: 'Facebook verplicht klanten de Eset online scanner te installeren........ Deel 2'

Facebook? Verworden tot een smerige oplichtersorganisatie!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten