Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 24 maart 2016

Willem Alexander poetst n.a.v. de bomaanslagen het koningshuis op, bij bezoek aan de Haagse Markt......

Op de Haagse Markt zie je mij bijna niet meer, dit vanwege mijn fysieke toestand. Gisteren was ik daar behoorlijk blij mee, niet met die fysieke toestand, maar het feit dat ik nog amper de markt aan de Herman Costerstraat bezoek. Reden daarvoor: gistermiddag in het nieuws, het bericht dat uw koning (ha! ha! ha! die titel alleen al!) een bezoek bracht aan de Haagse Markt.......

Ons nationale waterhoofd en zijn pampaprinses zullen jaloers zijn geweest op de Belgische koning en zijn gemalin, die gisteren twee ziekenhuizen bezochten, waar slachtoffers van de bomaanslagen van een dag eerder werden verpleegd. Maxima bedacht heel leep: als wij nu eens naar de Haagse Markt gaan, als 'teken van eenheid in ons land', slaan we twee vliegen in één klap........

Maxima, dochter van de smerige fascist Zorreguieta, weet dat veel nieuwe Nederlanders en Nederlanders die hier nog maar een paar generaties wonen, vaak nog ontzag hebben voor het meer dan belachelijke en achterlijke middeleeuwse instituut koningshuis. Bovendien komen op de markt veel 'gewone' simpele Nederlanders, kunnen we mooi ons imago oppoetsen Willem Alexander!

Dat over de rug van de slachtoffers, ongelofelijk en walgelijk mensen..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten