Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 22 maart 2016

Willemijn Veenhoven 'tweet' niet........ ha! ha! ha! ha! Nee logisch!!

Gisteren 'verdwaalde' ik op mijn interneradio en viel midden in een uitzending van Radio1 met presentator Veenhoven (wier programma ik altijd probeer te ontlopen). Zij deelt 'de eer' met Jurgen van den Berg, de domste presentator van Radio1 te zijn en ja hoor daar ging ze weer!

Gisteren bestond Twitter tien jaar en Veenhoven stelde zelf nooit dit programma te gebruiken, anders dan voor het lezen van berichten, die anderen achterlaten..... Eigenlijk verdenk ik Veenhoven ervan, dat programma wel eens gebruikt te hebben, maar zo schrok van de reacties op haar leeghoofdige opmerkingen, dat ze het verder maar heeft gelaten, zelf ooit noch maar één bericht te plaatsen. Al zou daar enig zelfinzicht voor nodig zijn, dat ontbreekt Veenhoven ten enenmale, zoals ze al 'iets' te vaak heeft bewezen! Ik neem dan ook aan, dat collega's haar hebben geadviseerd geen gebruik meer te maken van Twitter, anders dan voor het lezen van berichten!!

Voor meer 'geweldige uitspraken' en ander uitermate dom gedrag van Veenhoven, klik op het label met haar naam, dat u onder dit bericht terugvindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten