Het Van Gogh museum heeft een tekening uit de vroege periode van Vincent van Gogh aangekocht, voor het luttele bedrag van 1,5 miljoen euro. Buiten dat we in een crisis zitten, wanneer komt er een eind aan deze onzin? Laat musea voor dit soort bedragen maar op zoek gaan naar een welwillende filantroop, voor mijn part, met een mooi bordje, dat dit aangeeft, bij het kunstwerk. Op dit gebied is, in tegenstelling tot de meeste andere, de VS een lichtend voorbeeld.
Laten we eerlijk zijn, wat een aantal gekken ook voor kunstwerken betalen, dit zijn geen normale prijzen meer.
Muziektip: de cd 'Do u know?' van 'Vincent van Gogo', en natuurlijk spijkerhard!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
12 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten