Om te laten zien, dat werkgevers best 65 plussers in dienst willen houden of nemen, wil de rechtse VVD houwdegen Kamp deze groep aan het werk houden/zetten, met een flink uitgeklede CAO. "Ze hebben toch al een inkomen" (WAO en eventueel een aanvullend pensioen), aldus de hufter. Zet ze aan het werk zonder inkomen, daar zitten werkgevers pas echt op te wachten, klootzak!
Dit is de opmaat naar het volgende asociale opzetje van de VVD, na invoering van z'n aso-plan: de 45 plussers hetzelfde behandelen, als de 65 plussers, een halvering van hun vakantiedagen, een zo kort mogelijke ziekte-uitkering, geen ontslagbescherming en een halvering van het salaris, dan is ook die groep weer 'marktconform.....'
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten