Het leek Nieuwsuur gisteravond wel smaakvol, om na het debacle met de Mensenrechtentulp, een arme Chinese boer te laten zien, die huilend verslag doet, hoe hij moet zien te overleven van een paar euro per jaar. Daar voegde de man aan toe, te hopen, dat de Chinese 'communistische' partij deze uitzending te zien zou krijgen.
Deze boer en met een beetje pech zijn hele gezin, zitten binnenkort vast.......
Zie mijn berichten over de Mensenrechtentulp van 26 januari en 9 februari jl.:
http://deazijnpisser.blogspot.com/2012/01/de-mensenrechtentulp.html
http://deazijnpisser.blogspot.com/2012/02/de-mensenrechtentulp-deel-2.html
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten