Tijdens reclames, zat ik gisteravond te 'zappen' en kwam bij het EO programma 'Jong' terecht. De EO: tegen abortus, tegen euthanasie, maar wel reclame maken voor het leger, waar kinderen het schieten en moorden wordt geleerd en waar die kinderen worden opgeleid voor een functie, die hen in veel gevallen, mochten zij ongeschonden uit het leger komen, een toekomstige posttraumatische stressstoornis (PTSS) zal opleveren.
Even later als smakelijk onderwerp, een meisje die haar moeder verloor door suïcide. Voordat de presentator het meisje sprak, zat hij grijnzend te vertellen, dat hierover spreken, voor het meisje natuurlijk heel moeilijk is. En o wonder, het meisje zei met betraande ogen, dat zij haar moeder egoïstisch vindt. Looft den here, met zijn kale pere!
Jezus christus wat een kutprogramma!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten