De neoliberale D66 hufter Pechtold, het ventje, dat niet weet wat het betekend om in armoede te leven, liet vorige week weten, dat 'de mensen in het land' blij zijn, dat er in Den Haag eindelijk wat gebeurd voor hun belastinggeld. Ja, zware bezuinigingen, die de economie nog verder in elkaar zullen laten donderen en uiteindelijk de gewone burger nog meer financiële ellende zullen bezorgen. Als kers op de belastingtaart, een vrijbrief voor de EU, om miljarden uit de Nederlandse belastingpot te graaien, met een toekomstig uitzicht op een blanco cheque voor vele miljarden meer.
Nee, Pechtold heeft helemaal gelijk, wat zijn de burgers blij!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten