De demonstratie tegen de zwaar asociale, onbeschofte bezuiniging op de thuiszorg, is voor de NOS redactie van het nieuws op Radio1, geen nieuws!!!! Niet om 13.00 u., 14.00- en 15.00 u. Ach het gaat om een berg ellende voor de zwaksten in onze maatschappij en 'maar' 50.000 thuiszorg medewerkers worden ontslagen.......
Wel in het nieuws van 13.00 u. een 'manifestatie' in Londen tegen de G20 en het totaal ontoereikend akkoord, dat deze landen tekenden tegen de honger en armoede in de wereld; dat viel nog mee.
Alleen dat woord 'manifestatie' is wel weer heel slap gekozen, het is godverdomme een DEMONSTRATIE!!!!!!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten