Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 2 maart 2016

Roos Schlikker (journalist): superfijn als er kranten zijn met alleen maar lammetjes in de wei........ ha! ha! ha! ha! ha!

Beste lezer, gisteren verslikte ik me weer danig, net toen ik een slok koffie had genomen, zei 'journalist' Schlikker, dat ze het 'superfijn' zou vinden als er alleen maar kranten zouden zijn met lammetjes in de wei..... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De koffie droop van een raam....... Hoe durft deze totaal-idioot zich nog journalist te noemen, onbegrijpelijk en schaamteloos!!!

Zonder op de (ongetwijfeld) onzinnige onderwerpen te letten, hoorde ik ook de tweede gast van het KRONCRV programmaonderdeel Mediaforum, Jan Tromp, de enorme ouwe zeur. Tromp durfde het wel aan te zeggen, dat hij alle kranten gelezen had, van links tot rechts zeg maar, zo zei de vergane sierdrol op parmantige toon...... ha! ha! ha! ha! ha! Van links tot rechts??? Tromp zou eindelijk eens voorgoed naar een aanleunwoning moeten verhuizen, met een straatverbod!!

Welke reguliere krant is er links in Nederland??? Beste lezer, ik kan er niet één verzinnen, wellicht denkt de namaak journalist, dat de Waarheid van de CPN nog bestaat en zelfs dat de CPN nog bestaat!! Op het clubblad van GroenLinks kon hij onmogelijk doelen, ten eerste omdat dit geen krant is en ten tweede heeft GroenLinks, niets meer met links, maar meer en meer met (Asgrauw)Rechts neoliberalisme te maken!!!

Ongelofelijk!!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt, dit geldt niet voor het label 'Schlikker'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten