De vervelende PvdA stoephoer Albayrak, die kinderen opsluiten een normale zaak vond, maakte gisteren bekend, dat zij na de verkiezingen uit de politiek stapt. De arrogante kwast is beledigd, dat zij niet werd verkozen tot partijleider. Ze stopt volgens eigen zeggen, om iets anders buiten de politiek te gaan doen. Daar dacht ze al langere tijd over na, aldus het tyfuswijf, vandaar dat zij zich kandidaat stelde voor het partijleiderschap........
Nu maar hopen, dat het 'buiten de politiek', niet betekend dat we de disfunctionerende helleveeg straks op een politiek benoemd baantje terugzien, bijvoorbeeld als burgemeester. Mocht dat toch gebeuren, alvast mijn innige condoleances voor de burgers van de betreffende gemeente.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten