Zag afgelopen weekeinde een reclame, waarin Jumbo stelde dat, 'we uitgelachen zijn', over het WK wel te verstaan....... Een nogal opmerkelijke reclame, bij Jumbo en Albert Heijn zijn ze zelf nog lang niet uitgelachen, over het omzeilen van regels, waardoor de twee in delen van steden, de enig overgebleven supermarkten zijn, niet door marktwerking, maar door een 'dubbel-monopolie'. Oké, een monopolie slaat op één zaak, maar het komt er wel op neer, als je met z'n tweeën de concurrentie wegkoopt. Ben je slecht ter been en niet instaat om elders in de stad boodschappen te doen, ben je aangewezen op deze twee supermarkten, of op één van de twee, die op hetzelfde hoge prijsniveau zitten.......
Als Jumbo en Albert Heijn straks echt nog de laatste supermarkten zijn, kan men de prijzen nog verder verhogen.
Transgression and disruption as aesthetic ideology, from Marinetti to
experimental art, counterculture, neoliberalism, and Trump
-
Doorbraak.eu
This is a partially extended and improved English version of the article
“Ontregeling als esthetische ideologie, van Marinetti via experimen...
10 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten