Vanmorgen berichtte BNR, dat er kort voor de wapenstilstand in de Gazastrook, nog 18 doden waren gevallen, zonder verdere uitleg. Dan denk je als Hollandse garnaal, oh, zeker Hamasleden, of andere 'terroristen.....' Maar nee, het ging hier om 18 familieleden, die al dagen geen kant op konden, die met grof Israëlisch terroristisch geweld werden vermoord. Op internet zocht ik de Nederlandse media af, op de leeftijden en geslacht van de doden, maar behalve het aantal doden en dat die van één familie waren, is die informatie nergens te vinden (althans voor zover ik kon ontdekken) en geef toe, zonder die gegevens klinkt het al 'een stuk minder erg.......' Je staat nu eenmaal achter Israël als 'recht(s)geaarde' Nederlander, ja toch....?!
BNR is onderdeel van de Telegraaf Media Groep en ja, daar heeft men nog meer de pest aan Palestijnen, dan elders in dit land!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten