Zeg even wat anders: blaaskaak Tony Blair, was toch door de VN aangesteld als speciaal gezant voor het Midden-Oosten? Dat werd hij alleen omdat hij de VS steunde in de illegale oorlog tegen Irak*, vandaar dat de aanstelling van Blair tot 'speciaal gezant voor het Midden-Oosten', een totaal ongeloofwaardige aanstelling was. Gezien de situatie in het Midden-Oosten, kan je van een waanzinnige wanprestatie door Blair spreken en had de VN zich beter het geld kunnen besparen. Dat is intussen een aardig kapitaal, niet alleen vanwege een onbeschoft hoog salaris voor katholiekenlikker Blair, maar ook voor de hele staf, die hem ter zijde staat, om nog maar te zwijgen over een gigantisch kapitaal aan onkostenvergoedingen voor die staf en oorlogsmisdadiger Blair......
*Zonder voordracht en verdediging van deze aanstelling, door de VS, was Blair nooit speciaal gezant geworden, dat is zeker!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten