Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 15 juli 2014

Hans Böhm en zijn potverdikke UWV spotjes 2

Op het bericht met de bovenstaande kop* (uiteraard zonder die '2'), kreeg ik de volgende opmerkelijke reactie van 'Anoniem'. Deze reactie vindt ik belangrijk genoeg, om afzonderlijk te plaatsen, zeker gezien de grote hoeveelheid van deze uiterst irritante spotjes, die nog steeds worden uitgezonden op de radio,:
 
Anoniem  9 juli 2014 22:30
Geachte Azijnpisser, hier Anoniem nog ff, van hierboven. Het wordt nog leuker, ik heb n paar dagen geleden besloten om Dhr.Hans Böhm zelf hierover kritisch inhoudelijk te mailen via zijn eigen website. Inhoudelijk dus over mijn eigen ervaringen met het UWV en zonder in detail te treden; dat zijn er zeer veel en al zeer lang want ik ben geboren met lich. beperkingen. Ik was zeer benieuwd naar de inhoudelijke reactie terug van hem. Krijg ik deze reactie (nou ja ongeveer) "Dank voor je berichtje. Ik zal het doorgeven aan het UWV, hopelijk leidt dat tot verbeteringen in de toekomst, ik spreek slechts in, ik ben alleen de stem!!"
Hoe vind je zoiets? Niets inhoudelijks of enige beweegreden van HEM om nou juist je stem te lenen voor zoiets als het UWV!! Want dat vroeg ik dus, en of hij zelf enigszins bekend is met de werkwijze e.d. van deze instantie. Niets zegt hij hierop, dat zal ik ook nog wel ff terugmailen aan hem en zijn vrouw persoonlijk, wat een lullig antwoord, alsof IK NIET SNAP dat dat alleen zijn stem is, of dat IK DENK dat hij zelf bij het UWV werkt of zo....pfttttt, ik zei nog als grapje 'voor mijn part ga je Roy Donders juichpakken promoten of zo maar stop met deze hachelijke onzin. Nou ehhhh, IK vond het zelf wel leuk maar hij geloof ik niet, humor heeft ie ook nog niet eens. En zeker ook nog geen geld genoeg, Mister Chess moet zich bij zijn schaakleest houden inderdaad, of naar die aanleunwoning ;p En die reclamemakers/bureaus begrijp ik ook niet echt dat ze juist nog voor die stem van hem gaan, zo populair is hij niet meer en er zijn legio (Regio!!) mooiere stemmen met WEL een prettige intonatie, toch? Doeg en groetjes!! 

Het is duidelijk, de dikverdienende Böhm heeft schijt aan de teksten die hij uitspreekt, hij is slechts een stem...... ha! ha! ha! ha! ha! Wat een onbenul! Als je spotjes probeert in te spreken, op een toon alsof jij als 'vip', een 'deskundige visie' geeft op het werk van het UWV en dan bij commentaar dit afdoet, als 'ach, ik ben maar een stem', ben je wel heel fout bezig! Wat een ongelofelijke klootzak!

*Hier de link naar dat eerdere bericht.

4 opmerkingen:

  1. De radiospotjes over de Wajong hebben inderdaad een hoog infantiliteitsgehalte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geachte Anoniem,

    dank voor uw reactie, niets tegen in te brengen!
    met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hans Bohm moet geld bij elkaar harken, omdat hij zich steeds laten foppen. Zijn portemonneetje gevuld met zwart geld, is hij al twee keer leeggehaald. (zie zaak van de Berg, vriendje uit het Gooi) .Idd irritante reclame
    Met zijn neuspoliep stemgeluid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geachte Anoniem,
    dank voor uw reactie. Wat u vertelt is geheel nieuw voor mij, ik volg dan ook nooit nieuws over dit soort figuren. Leuk om te weten! Overigens heeft men het 'potverdikke' uit de reclame gehaald, zo hoorde ik vanmiddag.
    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen