Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 24 oktober 2014

Hoera! Staatsschuld 0,6 procent lager, uh ik bedoel hoger dan vorig jaar.......

Gisteren het bericht, dat de schuld van de eurolanden in het tweede kwartaal is gestegen. Nederland doet het zo goed, door het uitknijpen van de zwaksten, de asociale hervormingen, het beleid dat zorgde voor records op gebied van de werkloosheid, faillissementen, huisuitzettingen en het stimuleren van de armoede, dat onze staatsschuld met 0,6 procent is gestegen t.o.v. vorig jaar.......

U snapt natuurlijk wel, dat de zwaar disfunctionerende PvdA minister van Financiën, Dijsseldrek, uh Dijsselbloem, dit cijfer als bijzonder klein en niet ter zake doend zal omschrijven. Maar ik dacht toch echt, dat er in de miljoenennota een jubelende passage stond, over de teruglopende staatsschuld, of vergis ik mij nu alweer...????? Vragen, vragen en nog eens vragen, voor de jonge aanstormende, gehersenspoelde econoom van de toekomst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten