Australië maakte vandaag bekend, dat het de burgers uit 'Ebola-landen' in Afrika, de toegang tot het land weigert. Wat een stel hysterische, xenofobe hufters, die deze griezelstaat leiden!!! Zo houdt Australië vluchtelingen, als die al op Australisch grondgebied worden toegelaten, o.a. in een onherbergzaam gebied 'gehuisvest' (in een soort tenten), waar de hitte niet te dragen is............
Wedden dat Australiërs die in deze 'Ebola-landen' werken, wel gewoon toelaat als zij terugkeren???!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten