Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zondag 26 oktober 2014

Obama liegt door......

Ongeveer een maand geleden, meldde de president van de VS, de sociopathische slang Obama, dat het de oliewinning van IS (= ISIS) onmogelijk had gemaakt door de boel plat te bombarderen. Wat het is, weet ik niet, maar blijkbaar vindt Obama dat er intussen te weinig aandacht is voor de strijd tegen IS (.....), dus kondigde hij afgelopen vrijdag aan, dat landen, die olie kopen van IS, zwaar gepakt zullen worden door de VS. Volgens Obama zou IS één miljard dollar per dag verdienen aan die oliewinning........ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Met andere woorden, de VS heeft eerder de bewuste olie-installaties niet gebombardeerd, maar voert wel aanvallen uit waarbij burgerslachtoffers vallen, terwijl dat bij die olie-installaties bijna uitgesloten is...... Ik weet niet hoe het met u zit, maar ik moet zeggen, dat ik wel 'enige twijfel' heb bij de woorden, van deze aartsleugenaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten